جستجوگر پیشرفته






موضوع : روابط اجتماعی , کسب و کار , تجارت ,

ابزارهای بزرگ برای کشف درد

یکی از اجزای مرکزی برای تعطیل کردن کسب و کار با استفاده از سیستم Sandler این است که آلودگی چشم انداز شما را افشا کرده و آنها را به خاطر بسپارید. بسیاری از مردم به طور داخلی خرید می کنند، بنابراین انگیزه مشتریان خود را به صراحت به یاد آوردن آزار و اذیت آنها یک رویه آتش خاصی است که آنها را الهام بخش برای خرید آیتم خود و یا دولت برای آرام کردن عذاب خود را. دو یا سه ابزار فوق العاده برای استفاده در تشخیص مصائب چشم انداز شما COP، یا هزینه کردن مشکل، و O-Meter درد است.

 

نگاهی به این مورد از COP، جایی که یک سازمان خدماتی را به عنوان رویکردی برای کاهش انتظارات برای کاهش برخی از وزن بر روی شبکه مجتمع، بررسی کرد. تمایل به ایجاد نرخ انتخاب، معاونان سازمان، روشهای متفاوتی را برای نشان دادن مزایای بررسیهای حیاتی خانه مورد آزمایش قرار دادند. یک گردآوری به دارنده وام های مسکن گفت که در صورتی که توصیه های بازبینی را انجام دهند، آنها 10 درصد از حقوق و مزایای آنها را تامین می کنند. جلسه دیگر به صاحبان دارایی گفت که این پیشنهاد را اجرایی نکردند، به طور انحصاری 10٪ اضافی هزینه می کنند.

 

کدامیک از مأموریتهایتان را انتخاب کرده اید؟ شما صحیح نیستید زیرا شما این جمع بندی را پیش بینی کرده اید که هزینه های اضافی را می شنوید. یک بار دیگر، افراد به صورت صحیح خرید می کنند، در عین حال زمانی که چیزی در حال افزایش هزینه های خود هستند، آشفته می شوند. مشکل یک احساس منفی است. احساسات منفی به طبقه بندی عذاب می افتند. Agony از افراد درخواست خرید می کند. در حالی که افراد به دست آوردن متقاعد شده اند، عذاب بیشتر حاکم است. در برخی موارد تصادفی، تمرکز بر آزار بیشتر از تمرکز بر سود است. بازرسان حیاتی این ایده را نشان دادند.

 

مشکلات پروسس هایتان را به یک هزینه ی دالر تبدیل کنید تا درد بیشتری ایجاد کنید.

 

COP به شما این امکان را می دهد که هزینه های غیر فعال شدن را به دلار و سکه تقسیم کنید. شما در مورد موضوعاتی که مشتری دارد و چه بهبودی تا آنجا که به هزینه و مزایای از دست داده را بررسی کنید، پاسخ شما به شما خواهد داد. این تحقیق ممکن است در یک صفحه گسترده یا به طور صریح به مشتری نمایش داده شود. در صورتی که عذاب به اندازه کافی شیب دار باشد، با فرد در ابعاد تخصصی و فردی آشنایی پیدا خواهد کرد. شما باید از سوالات صحیح بپرسید و فرد را به خاطر داشته باشید که عذاب خود را به یاد می آورند.

 

آگونی O-METER

 

Pain-O-Meter به طور گسترده ای در فراخوانی ترمیمی به عنوان یک روش برای بررسی عذاب استفاده می شود. انتشار آن به طور فزاینده ای نمادین، جریان اصلی در دنیای کسب و کار را به عنوان یک رویکرد برای ارزیابی یک مشتری یا عصبانیت چشم انداز می داند. طرح کلی زیر استفاده از یک سوزن، بسیار شبیه به سرعت سنج خودرو، برای اندازه گیری ابعاد عذاب. در صورتی که یک چشم انداز یا مشتری یک مسئله را برای شما به ارمغان بیاورد، سوزن به دورترین فاصله سمت چپ سنجش درد می رود: "سطح اول درد: مشکل فنی".

 

ببخشید "خیلی تخصصی" نیست. من از "تخصصی" استفاده می کنم تا به طور موثر ایده ای را بیان کنم که مساله ای که در حال حاضر به اشتراک گذاشته شده است علمی علمی است. مواردی که من از مسائل تخصصی میپرسم این است: چشم اندازها دچار نقص دیرپا شدهاند، هیچ کس تلفن را هنگام تماس با ارائه دهندگانشان نمیشناسد، رایانههای شخصی خود را مدرن میپیمایند. در مورد احتمال اینکه ضرب و شتم بر کسب و کار و یا خانواده اش تاثیر می گذارد، سوزن دردسر به سطح 2 می رسد. تا سطح 3، جایی که عذاب بر شخص تاثیر می گذارد، شروع به پرشوری می کنند. این محل شما نیاز به فشار سوزن هنگام انجام درخواست برای نشان دادن عذاب، و در پایان به سطح 4، منطقه خرید.

 

این مسائل به چند ترتیب مجزا، اقلام و یا ادارات که ممکن است مورد نیاز باشد. یکی از کلید ها در حال حاضر در ارتباط با چشم انداز ها این است که درک کنند که ممکن است نیاز به پاسخ داشته باشند. کلید دیگر این است که درک کنیم مسائل تخصصی عذاب نیستند. اگر در هر صورت ممکن است سوزن را به طرف دیگر حرکت دهید. در هر نقطه ای که در این شرایط قرار دارید، هدف این است که سوزن را مستقیما در منطقه خرید خریداری کنید و یا کشف کنید که عذاب وجود ندارد.

 

همانطور که ممکن است، فکر کنید که چه چیزی بیشتر از فروشندگان انجام خواهد داد، هنگامی که یک زن و شوهر از مسائل تخصصی می شنوید؟ شما صحیح هستی آنها شروع به معرفی اقلام یا مزایای خود خواهند کرد و در چارچوب چشم انداز برای خرید چیزها گیر خواهند شد. این بدان معنی است که آنها با یک "فکر می کنند" پایان می دهند. پس مراقب باشید و خیلی زود صبر نکنید. سوزن را به سمت یک طرف ادامه دهید!

 

با این حال، مسئله این است. چشم انداز فورا آزار شما را به شما اعلام نمی کند. آنها، همانطور که ممکن است، به شما اجازه می دهد به طور ناگهانی در این شانس که شما به طور موثر برخورد وضعیت. فکر می کنم به تدریج و محتاطانه، به تدریج به هر حال، به وضوح، سوزن را به سمت یک طرف، با مراقبت های ویژه اضافی، حرکت می کند.

 

آیا نیاز به تفسیر بیشتر در مورد آشکار شدن آزار، COP و Pain-O-Meter وجود دارد؟ نگاهی به کارگاه های ما و آینده و موافقت برای پذیرفتن آن بدون هیچ هزینه ای برای شما. در اینجا یک اتصال به تقویم رویداد ما وجود دارد



امتیاز :

برچسب ها : ابزارهای بزرگ برای کشف درد , ابزار بزرگ کردن متون چیست؟ , ابزار , tools ,
ابزارهای بزرگ برای کشف درد نوشته شده در جمعه 05 بهمن 1397 ساعت 9:55
توسط : Admin

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به jimy می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .