جستجوگر پیشرفته






موضوع : روابط اجتماعی , کسب و کار ,

آماده شدن برای مصاحبه ویدیویی

داشتن نوآوری مناسب اساسی خواهد بود. هنگامی که با رئیس احتمالی صحبت می کنید، رویکردی را که برای ویدیو مورد استفاده قرار می دهید، می بینید، بنابراین می توانید آن را دانلود کنید و آن را به زودی بررسی کنید. برنامه های کاربردی مثل اسکایپ و زوم اصلی ترین جریان هستند، زیرا آنها چیزی جز استفاده از سخت افزار نیستند. شما علاوه بر این نیاز به اطمینان از اینکه کامپیوتر شما به اندازه کافی سریع برای مقابله با یک دیدار ویدئویی، به طوری که هیچ مداخلات یا فرصت های شلوغ وجود دارد.

 

سعی کنید برنامه را امتحان کنید

 

شما ممکن است یک فرد فنی آگاه باشید، اما آزمایش بسیار مهم است. تست برنامه شامل اطمینان از اینکه دوربین شما به طور موثری کار می کند، تضمین می کند که می توانید با نرم افزار ارتباط برقرار کنید و تصمیم بگیرید که آیا مسائل انتقال وجود دارد. شما ترجیح می دهید با بررسی در مورد برنامه در طول جلسه مبارزه نکنید، بنابراین تست های خود را پیش از زمان انجام دهید، این روند را سازگار می کند.

 

خدمات مجرب سودمند اینجاست که مدیران را قادر می سازد تا مشخصات رسمی خود، مشخصات لینک، رزومه یا هر چیز دیگری که با استخدامشان تعریف شده است، ایجاد نمایند. ما همچنین می توانیم از طریق جلسه جلسه، راهنمایی هایی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید شانس یافتن فعالیت را افزایش دهید. دریغ نکنید که با ما ارتباط برقرار کنید هر زمان که با نحوه استفاده از دولتهای ما برای شما سودمند آشنا شوید.

 

اجرای یک دادگاه را با یک دوست کامل کنید

 

به طور مشابه، شما باید برای آماده شدن برای ملاقات نزدیک و شخصی آماده شوید تا یک جلسه اولیه برای دیدار ویدیویی تکمیل کنید. شما ممکن است نمایه رسمی خود را به یک نسل یا همراه ویرایش کنید، و اکنون می توانید آنها را برای بازبینی برای دیدار ویدیویی دوباره استفاده کنید. چیزهایی که باید جستجو کنید عبارتند از نقاط دوربین، روشنایی و صرف نظر از اینکه آیا وقت آن است که وقت خود را صرف کند. در حقیقت، حتی یک لحظه ممنوعیت یک لحظه ممکن است بر روی آن تاثیر بگذارد، به طوری که در مورد سوال شما نفوذ کند، بنابراین شما نیازی به این ندارید که مسئله ای باشد.

 

مقدمه موضوعات

 

شما ممکن است احساس کنید که یک ملاقات ویدئویی به عنوان "مهارت" نیست و ظاهر شما به عنوان ضروری نیست. شما حق ندارید نمایه LinkedIn شما باید یک سر و صدای متخصص داشته باشید و شما باید متدولوژی جلا را هم در ویدیوی خود هماهنگ کنید. از آنجا که شما از خانه خود ملاقات می کنید، بدان معنا نیست که شما باید خنک باشید. جذابیت این است که لباس های شلوار را بپوشانید و فقط یک پیراهن مناسب داشته باشید، زیرا سوالکنندگان فقط منطقه شکم خود را می بینند. همانطور که ممکن است، در شانس که شما باید در هر شرایطی بیدار شوید، تحقیر بودن عدم شلوار جین لباس می تواند از بین برود.

 

دور انداختن احتمالات احتمالی را کنار بگذارید

 

در نهایت، فضای مورد بررسی را بررسی کنید. چه چیزهایی می تواند انحراف باشد؟ آیا یک ساعت است که صدا را در بالاترین نقطه هر ساعت ایجاد می کند؟ باید چیزی در مورد هر گونه آشفتگی از بین نرفت؟ این ممکن است به نظر شما از زمانی که با آنها زندگی کرده اید، نمونه ای از شما باشد، اما می تواند در بین دیدارهای ویدئویی بسیار متفاوت باشد. مشاوره را از بهترین متخصصان رزومه پذیر دریافت کنید و اتاق مورد نظر خود را با یک دامنه متخصص آشنا کنید، با این حال به همان اندازه که قابل قبول است



امتیاز :

برچسب ها : مصاحبه به انگلیسی , مصاحبه خنده دار , مصاحبه جنجالی , مصاحبه کار ,
آماده شدن برای مصاحبه ویدیویی نوشته شده در پنجشنبه 04 بهمن 1397 ساعت 9:12
توسط : Admin

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به jimy می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .