جستجوگر پیشرفته






موضوع : روابط اجتماعی , کسب و کار ,

پنج مرحله برای شروع تمرین خصوصی بهداشت روانی

شما به عنوان یک حرفه بهداشت روانی ثبت نام کرده اید. شاید شما نیز به یک انجمن حرفه ای ملحق شوید شما آماده تجارت خود هستید شما می خواهید به تمرین خصوصی بروید، اما ممکن است بهترین راه برای شروع کار را نداشته باشید. این مقاله در مورد پنج مرحله برای کمک به شما در شروع فعالیت شخصی خود در سلامت روان بحث می کند.

 

گام اول: با خودتان شروع کنید:

 

اغلب مفید است که با بازتاب دلایل اینکه شما می خواهید به عمل خصوصی خود بروید، و به همین دلیل شما به طور خاص می خواهید در سلامت روان کار کنید. پاسخ شما ممکن است منعکس کننده میل به کنترل بر نحوه کار شما باشد، انواع مشتریانی که انتخاب می کنید با آنها کار کنید و انواع مشکلات که مشتریان شما احتمالا با آن روبرو هستند. پاسخ شما ممکن است منعکس کننده تمایل به انعطاف پذیری برای مراقبت از یک خانواده جوان، انتخاب فرزندان مدرسه یا مراقبت از والدین سالم باشد.

 

از آنجا، شما ممکن است بخواهید در نظر بگیرید، جایی که می خواهید عمل را تنظیم کنید. با این کار می توانید مکان های اتاق های حرفه ای خود را در ارتباط با منابع مشتری، نزدیکی به مراجعین حرفه ای و نیز نزدیکی به حمل و نقل عمومی در نظر بگیرید. شما همچنین می توانید موقعیت مکانی را در رابطه با سهولت پارکینگ برای مشتریان و خودتان مورد توجه قرار دهید.

 

مرحله 2: مکان های خود را پیدا کنید

 

گام دوم این است که مکان های حرفه ای خود را پیدا کنید. شما ممکن است از یک فروشگاه خانه، اداری یا خرده فروشی استفاده کنید. شما ممکن است تصمیم بگیرید که به طور انحصاری از یک مکان عمل کنید یا ممکن است تصمیم بگیرید که از چندین مکان استفاده کنید. در هر صورت، شما ممکن است از استفاده منحصربفرد از محل استفاده کنید یا ممکن است اتاقها را با همکاران دیگر به اشتراک بگذارید.

 

هنگامی که شما از اتاق های حرفه ای استفاده منحصر به فرد دارید، می توانید آنها را به طوری که منعکس کننده طعم و مزه شخصی خود و تصویر حرفه ای در نظر گرفته شده است.

 

مرحله 3: اخذ مجوز، ثبت نام، شماره ارائهدهنده و بیمه حمایتی حرفه ای:

 

به عنوان بخشی از مرحله سوم، شما باید هرگونه مجوز و ثبت نام مربوطه را که ممکن است برای انجام یک عمل خصوصی در زمینه بهداشت روان در کشور یا کشور شما مورد تحقیق قرار گرفته و به دست آورید، کسب کنید. این مجوزها و ثبت نام ممکن است علاوه بر صدور گواهینامه شما به عنوان یک متخصص بهداشت روانی باشد.

 

ثانیا، شما می خواهید خود را بیمه حق بیمه حرفه ای خود را به دست آورید. با توجه به ماهیت کاری که قصد ارائه آن دارید، بیمه شخص ثالث بیمه باید پوشش مناسب را پوشش دهد. این باید شامل پوشش کافی مسئولیت عمومی باشد.

 

در نهایت، شما می خواهید یک شماره ارائه دهنده برای هر مکان که قصد دارید از آن استفاده کنید را بدست آورید. برای مثال، در استرالیا، ممکن است شما برای Medicare، Work Cover، Commission Accident Commission و National Insurance Scheme برای بیمه معلولیت ثبت نام کنید.

 

مرحله 4: مجبور کردن مجوز حرفه ای خود:

 

در این مرحله، شما آماده اید تا علامت حرفه ای را قطع کنید. هنگامی که شما استفاده منحصر به فرد از اتاق های حرفه ای، ظاهر نشانه خواهد بود در اختیار شما. شما می توانید علامت خود را بر روی چهره خارجی اتاق های حرفه ای قرار دهید. شما همچنین می توانید یک علامت در داخل اتاق مشاوره خود قرار دهید. اگر محل را با دیگر همکاران خود به اشتراک بگذارید، ممکن است علامت شما همان فرمت از همکاران شما باشد. علامت شما نیز ممکن است به ترتیب حروف الفبا با همتایان شما هماهنگ باشد.

 

مرحله 5: مواد تبلیغاتی خود را آماده کنید:

 

در مرحله نهایی، شما آماده هستید تا خود را به مشتریان بالقوه و مراجع بالقوه ارتقا دهید. بنابراین برای شما مفید خواهد بود که آرم تمرین خود، کارت های کسب و کار و سربرگ، و نیز بروشورها، ورق های اطلاعات و جزوه ها را آماده کنید. پایین مسیر، شما همچنین می توانید وب سایت خود را توسعه دهید.

 

از لحاظ سبک، طرح و طراحی، به خوبی می توانید هر سند تبلیغاتی را با تصویر حرفه ای خود در نظر بگیرید. هر سند تبلیغاتی نیز باید با سایر مواد تبلیغاتی سازگار باشد.

 

از لحاظ محتوا، به شما توصیه می شود اطلاعاتی در مورد چگونگی کار با مشتریان، آنچه مشتریان از خدمات شما، زمینه و تخصص شما، ساعت ها و هزینه ها انتظار دارند، ارائه شود.

 

با پیروی از پنج مرحله فوق، شما به خوبی در حال تمرین در خصوص سلامت روان خود هستید. از این نقطه به بعد، این موضوع تقسیم زمان شما بین دیدن مشتریان، انجام هر گونه کارهای پشت صحنه و بازاریابی خدمات حرفه ای خود است.

 

آیا میخواهید بیشتر بدانید؟ مطمئن شوید که به برخی از مقالات دیگر خود مراجعه کنید. شما همچنین مقالات بیشتری در هر دو وب سایت من پیدا خواهید کرد:

 

 

 



امتیاز :

برچسب ها : پنج مرحله برای شروع تمرین خصوصی بهداشت روانی , بهداشت روانی چیست ,
پنج مرحله برای شروع تمرین خصوصی بهداشت روانی نوشته شده در جمعه 05 بهمن 1397 ساعت 10:06
توسط : Admin

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به jimy می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .