جستجوگر پیشرفته






موضوع : روابط اجتماعی , تجارت ,

سه نوع طرح تجاری ویژه

به رغم این واقعیت که تغییرات زیادی را تجربه کرده است، استراتژی آزمایش شده هنوز هم نزدیک است. هرگز مجددا به رکورد متداول 12 تا 15 صفحه معمولی محدود نمی شود، یک استراتژی آزمایش شده توسط محوطه می تواند انرژی و اتصال به همان اندازه ارزشمند باشد. تعداد زیادی از ما درک می کنیم که این روش تنظیم است و تحقیقات مربوطه و روح در جستجوی آن بسیار سودآور است. آرایش کامل شده است که به سادگی چیزی را که از قبل به خوبی انجام می شود را پاک می کند.

 

به طور مشابه، انواع مختلفی از بینندگان کسب و کار و افکار تجاری وجود دارد انواع استراتژی های مختلف وجود دارد. در اینجا سه ​​مورد است که برخی از موارد غالبا مورد توجه قرار می گیرند.

 

طرح "کارآفرین تصادفی":

 

اعتماد آن یا نه، این اتفاق می افتد به طور منظم. یک انگیزه، یک سرگرمی، یا یک ایده گذرا تبدیل به یک کسب و کار ناگهانی. یک روز شما به گوجه فرنگی های اضافی پشتی خود و یا کیک سفارشی به همسایگان خود اضافه می کنید و قبل از آنکه متوجه شوید، ساختارها را برای یک گوشه ای در بازار خرچنگی نزدیک می بینید. شاید یکی از انواع دکوراسیون دست ساخته شده را بسازید و آن را به کلاس یا کار بپوشانید و پس از آن تلفن خود را با پیام هایی مانند «کجا می توانم یکی را پیدا کنم» کشف کنم؟ و "من به شما پول می دهم تا یکی را برای من بپردازم."

 

هنگامی که شما یک استراتژی قابل فروش را در شرایطی مانند اینها قرار می دهید، باید به دو موضوع توجه کنید که تجارب عمدی کسب و کار فقط به آن فکر کرده اند. اولا آیا واقعا به این برنامه نیاز دارید تا کسب و کار بیرون و خارج را خاتمه دهید؟ مطمئنا وقتی متوجه شدید که بازار یک انگیزه برای چیزی است که در هر مورد انجام دادید، آن را تعریف می کنید، اما به طور مداوم به این معنا نیست که شما باید یک کسب و کار را ارسال کنید. یک تن از سازمان های غیرمتعارف با مواهب غالب و یا چیزهای منظم مطابقت دارند و ممکن است به اندازه کافی کار نکرده باشند که تمام سال، پول نقد، وظایف کار کنند.

 

بعدا باید با احتیاط بررسی کنید که چه چیزی واقعا در تبلیغات شما قرار دارد. چه مدت طول می کشد تا آن دسته از دسته های منحصر به فرد را ایجاد کند؟ چه مقدار آن برای گرمازدگی دوازده فرایند منحصر به فرد شما هزینه می شود؟ چه مقدار تحقیق به "آماده سازی" یک سایت می رود؟ تولید محصولات بی نظیر نیاز به فضا دارد. آیا فضای لازم برای ایجاد کافیشاپ به اندازه کافی برای ایجاد مزایای وجود دارد؟ آیا این اعداد را می توانید قبل از استفاده فردی یا خانوادگی فرد یا خانواده از مورد یا اداره خود از گذشته پشتیبانی کنید؟

 

روش سازماندهی کسب و کار می تواند به "مردم کسب و کار غیر عاقلانه" بسیار مفید باشد؛ زیرا شما می توانید انتخاب کنید که افکار بهتر به عنوان فعالیت های تفریحی و چه مواردی می توانند درآمد واقعی را به دست آورند.

 

طرح پشت "دستمال کاغذی":

 

این به دنباله ای از افسانه ها و افسانه های سازنده است، تفکر میلیون دلاری که به سرعت بر روی یک نوار کاغذ نوار گذاشت. با این حال، برای اکثر کارآفرینان بالقوه این انتخاب برای تنظیم کسب و کار یک رویا باقی می ماند. با این وجود، همانند هر افسانه ای، جزئی از مشروعیت درونی وجود دارد. چارچوب تجاری سریع و بیرونی می تواند به عنوان یک برنامه ارسال در شرایط مناسب باشد.

 

در صورتی که شما مجبور باشید به سرعت حرکت کنید تا هجوم یک روند را قبل از اینکه از اشتباه رانندگی کنید، در آن لحظه سریع، بدون تنظیم زنگار، ممکن است همه شما زمان برای اجرای آن داشته باشید. این کار بهتر است زمانی که شما فقط چارچوب را راه اندازی کرده اید، شاید از وظایف گذشته و یا یک کسب و کار راه اندازی شده، و شما اساسا می توانید نیروی انسانی و دارایی را به فکر جدید حرکت دهید.

 

هنگامی که شما و همکارانتان هرکدام را در نظر بگیرید، تمام توانایی های مرکز و اطلاعات مربوط به صنعت شما را بدون نیاز به تخصص متقاضی شروع می کنید، ممکن است یادداشت های مربوط به دستمال کاغذی برای پیش بردن کافی باشد. فرض کنید شما در حال حاضر متخصص در نوآوری و زندگی در اینترنت است. در آن لحظه شما و گروهتان، به احتمال زیاد نیازی به ساخت یک برنامه مشخص برای ایجاد یک برنامه دیگر ندارند. شما بر روی بینش و تجربه خود تمرکز می کنید و می فهمید که ممکن است شما نیاز داشته باشید که بازگشت کنید و بعضی به تدریج با نقطه و تنظیم رسمی بعدا به نقطه ای بپردازید.

 

مثبت هنگامی که شما در رسیدن به نقطه ای که در جستجوی متخصصان مالی یا متخصصین وام هستید، از یادداشت های نخستین گذرگاه گذر می کنید. تا آن نقطه، تسلط بر تسلط شما می تواند شما را به سرعت به بازار بازگرداند و شاید با استفاده از آرایش متوسط، لبه تهاجمی به دست آورد.

 

طرح "یک موضوع مطبوعاتی":

 

سازماندهی کسب و کار روز را برای کسب و کار باز نمی کند. تحت بهترین شرایط، باید چند بار در سال برای تصدیق در مورد چگونگی انجام کارها، و به جایی که شاید از اهداف منحصر به فرد خود فاصله گرفته اید، مجبور شوید به آرایش خود بازگردید. به یاد داشته باشید، تغییر مسیر یک کسب و کار در هر مورد وحشتناک نیست، با این حال باید هدفمند باشد.

 

در آن لحظه، زمانی که چیزی در همه حساب ها بد است، وقتی که حداقل یک منطقه از کسب و کار به نظر می رسد کار نمی کند، دقیقه ها وجود دارد. درآمد پالید یا پیام تبلیغاتی سطح است. شاید مشتریان فقط به یک مورد خاص یا اداری خاصی علاقه نشان داده اند، بدون در نظر گرفتن تمام موارد مختلف خود



امتیاز :

برچسب ها : سه نوع طرح تجاری ویژه , کسب و کار کوچک خانوادگی , کسب و کار خانگی , کسب و کار کوچک با سرمایه کم , کسب و کار روستایی , کسب و کار کشاورزی ,
سه نوع طرح تجاری ویژه نوشته شده در پنجشنبه 04 بهمن 1397 ساعت 9:23
توسط : Admin

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به jimy می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .