جستجوگر پیشرفته






موضوع : تجارت ,

Mail Direct: ابزار بازاریابی قدیمی با قدرت جدید

جستجو برای یک روش برتر برای ارتباط با مشتریان و چشم انداز در این شرایط نوآورانه، چند کانال؟ خوب فکر می کنم من در مورد این که من پیشنهاد استفاده از مستقیم است که در اواسط قرن بیستم تولید شد، دیوانه شد؟

 

این کانال پست الکترونیکی است. در نظر داشته باشید که شمار قابل توجهی از تبلیغ کنندگان فعلی ممکن است آن را به عنوان خاطرات کنجکاوی روزهای گذشته رد کنند، اما در حقیقت بیشتر از هر زمان دیگری در حافظه اخیر غالب است. شگفت زده شدم در غیر اینصورت، شما جزئيات پشت کافی از پست پست الکترونیکی را درک نخواهید کرد.

 

دو دلیلی وجود دارد که ایمیل های معمولی در بازار فعلی یک تصمیم دقیق هستند. برای شروع، سازمان های کمتری از آن استفاده می کنند، بنابراین دسته ای که متوجه می شوند که چگونه با استفاده از آن موفق شوند فرصت بیشتری برای توجه داشته باشید. سه دهه قبل، ممکن است کادر پست شما با حروف در یک روز تصادفی پر شده باشد، اما چه تعداد از شما اکنون دریافت می کنید؟ پیدا کردن یک نامه (به ویژه یک با مهر و موم واقعی) در حال حاضر یک کنجکاوی است، بنابراین به جای اینکه اساسا آن را کنار بگذارد، افراد ملزم به درک آن هستند.

 

"همه چیز در نظر گرفته شده، من ایمیل زباله را نمی بینم،" شما تقاضا. نه من. با این حال، پست الکترونیکی پست الکترونیکی و پست زباله موفق دو موجود کاملا فوق العاده است، و این دلیل دلیل شماره دوم وارد تصویر می شود. راه قانع کردن پست الکترونیکی به طور منظم این است که اطمینان حاصل کنید پیام صحیح را به دست صحیح می رسانید و ترکیب فعلی نوآوری باور نکردنی و اطلاعات فراوان باعث می شود که کمتر از هر زمان دیگری در حافظه اخیر خواستار انجام آن باشید.

 

نامه های زباله چیزهایی هستند که نیازی ندارید. شما در حال کار با فرستنده نیستید یا این موردی است که شما هرگز آن را خریداری نکردید، بنابراین شما آن را در ظرف مجدد استفاده میکنید. در صورت ارسال پیام های اشتباه به افرادی که نیازی به پرداخت حق بیمه ندارند، پول خود را در ایمیل زباله تان خرج می کنید.

 

در هر صورت، در صورتی که پیام های مربوطه را ارسال می کنید و به طور محکمی در جمع آوری مزایا با معیارهای صریح متمرکز شده اید، شما در ایمیل قانع کننده ای شرکت می کنید. شما فرصتی برای گفتن به صراحت به کسی که احتمالا علاقه مند به چیزی است که شما باید برای ارائه یا ارائه آن باشد. برتر از شما، شما در حال انجام آن در جایی که آنها دلپذیر هستند زمانی که آنها دلپذیر هستند. انواع متعددی از مبادلات نمایشی متوقف می شوند. به عنوان مثال، تماس تلفنی به طور وابسته زمانی اتفاق می افتد که شما چیز دیگری را انجام می دهید. با این حال، اکثریت قریب به طور معمول با توجه به خواندن ایمیل خود، نوعی رواج دارد.

 

در حال حاضر، در مورد آن به شدت در جمع آوری من اشاره کرد متمرکز شده است. من در طول سالها یک تن از بستههای پست الکترونیکی معمولی را در اختیارتان قرار داده ام، اما اولا میگویم که کلمات پر زرق و برق من دلیل اصلی این تلاشها نیستند. متخصصان پست الکترونیکی متشکل از متخصصان پست الکترونیکی به شما نشان خواهند داد که ترکیب و طرح یک قطعه یا بسته بندی پست الکترونیکی استاندارد کمتر از 10 درصد از قابلیت اطمینان آن است. چگونه آنها را درک می کنند؟ آنها سالهاست تعداد زیادی از بیت های پست را امتحان کرده اند و تنظیمات جزئی را برای مشخص کردن آنچه که بهترین کار است، انجام می دهد.

 

این متخصصان همچنین آموزش پرونده پیشنهاد خود را در مورد 20 درصد از پیشرفت پست الکترونیکی پست الکترونیکی استاندارد آموزش می دهند. بنابراین عامل دیگر بقیه 70 درصد چه چیزی است؟ این ماهیت نابودی است.

 

به همین ترتیب، می توانید از دسته بندی های پست الکترونیکی دوست داشتنی که به طور منظم تر و جذاب تر است پیشروی یک پیشنهاد کاملا قدرتمند را ایجاد کنید و در فرصت شغلی که شما آن را به یک نمایش ترسناک ارسال می کنید، کوتاه می آید. خلاص شدن از دست رفته مهم ترین اجزای مطلق است.

 

یک رویکرد مناسب و معقول به طور کامل در حدود یک نوع ذینفع قرار دارد. بدیهی است که شما می توانید گروه مورد علاقه خود را مشخص کنید و خلاصه ای از آن اهداف را بدست آورید، و این موفقیت بیشتر خواهد بود. خلاص شدن از آن نیز به همین ترتیب باید دقیق باشد، و برای حصول اطمینان از اینکه فروشنده یا هر کسی که نامه را تحویل می دهد، حوزه های درست را تضمین می کند. دیگر، شما می توانید خود را تحقیر.

 

جزء دیگری که در پست الکترونیکی مجاز است، حصول اطمینان از اینکه پیام شما نزدیک به خانه است. صرف نظر از این که آیا پیام تبلیغاتی خود را به 100000 نفر ارسال می کنید، توسط هر یک به نوبه خود مورد بررسی قرار می گیرد. شما به هر شخص ذینفع نیاز دارید که احساس کنید فقط با صحبت کردن با کسی در سازمان خود مواجه شده اید و در معرض تبلیغ قرار نگرفته اید. کپی کردن این است که دعوت کردن و مکالمه برای دستیابی به آن بسیار مفید خواهد بود.

 

پست الکترونیکی پست الکترونیکی ممکن است واقعا یک استراتژی قدیمی است، اما این به این معنی نیست که قدیمی یا ناکافی است. استفاده از ابزارهای کنونی را برای اصلاح و کمک به آن، و این ذخیره قدیمی ممکن است به دست آوردن موفقیت فعلی شما باشد!



امتیاز :

برچسب ها : Mail Direct: ابزار بازاریابی قدیمی با قدرت جدید , بازاریابی اینترنتی , بازار یابی چریکی , بازار یابی تلفنی , بازار یابی اجتماعی , بازار یابی فروشی , بازار یابی شبکه ای , بازار یابی دیجیتال ,
Mail Direct: ابزار بازاریابی قدیمی با قدرت جدید نوشته شده در پنجشنبه 04 بهمن 1397 ساعت 9:31
توسط : Admin

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به jimy می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .