جستجوگر پیشرفته






موضوع : روابط اجتماعی , پول , کسب و کار , تجارت ,

علم اطلاعات: سرزمینی کامل از فرصت ها

 

 اهمیت اطلاعات هم اکنون شناخته شده است. در صورتی که حتی ده سال پیش بود، هیچ کس نمی توانست این حرکت فوق العاده شدت را در نظر بگیرد. اطلاعات ما به سادگی مانند برخی گازهای دیگر به ما اطمینان می دهد. این قابل کشف نیست اما وجود دارد. در هر صورت، همه چیز در نظر گرفته نشده است. در اینجا علم اطلاعاتی قرار دارد و هر یک از محاسبات آن به این معناست که انگیزه ای برای آن ایجاد می کند. دانش اطلاعاتی بعد از همه با استفاده از اطلاعات در شیوه های نوآورانه و متمایز با هدف است که برخی از اعتماد به نفس کسب و کار. این واقعا باعث می شود اطلاعات بیشتر به عنوان یک مورد که آماده فروش می شود. کل علوم داده وابسته به استفاده از اطلاعات به عنوان یک اطلاعات و پس از آن آماده سازی اطلاعات با کمک محاسبات اطلاعات پیچیده برای دستیابی به نتایج حیاتی است. تعداد قابل توجهی از بهره برداری ها با علم اطلاعات شناخته شده است. به ما فرصتی می دهیم تا آنچه را که می بینیم درک کنیم.

 

استفاده از علوم داده در اطراف ما

 

یکی از برنامه های کاربردی مهم استفاده از چارچوب توصیه می شود که در تعداد قابل توجهی از سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد. هر محلی از تجارت الکترونیک یا هر مقصد ویدیویی مانند یوتیوب باشد. چارچوب Recommender از اطلاعات استفاده می کند و پس از آن نتایج پیشنهادی را با استفاده از محاسبات تولید می کند. یکی دیگر از مدل را می توان در محل های شبکه های اجتماعی مبتنی بر وب یافت. بخش تصدیق تصویر که در آن ما واقعا می توانیم افراد را برچسب گذاری کنیم بر اساس دانش علمی استوار است. این توصیه ها را در مورد اینکه شخصی است و حتی نام خود را به آنها می گوید توصیه می کند.

 

یکی از بزرگترین برنامه های کاربردی، کسب و کار بازی است. Goliaths بازی های بزرگی تلاش می کنند پس زمینه بازی را به ابعاد بعدی برسانند. آنها با استفاده از محاسبات پیچیده ماشین و محاسبات اطلاعات که به طور مداوم در برخورد مشتری را افزایش می دهد. بازی جنبشی که به ویژه در مرحله جدید خود قرار دارد، با استفاده از این محاسبات برای پیدا کردن آهنگ های مشتری برای افزایش ابعاد و یا UI استفاده می شود.

 

مشکلات پیش رو

 

حوزه علم اطلاعات در حقیقت بسیار پررونق است و واقعا یک معدن از چشم انداز است. با این حال هنوز مشکلی وجود دارد که باید توسط محققان اطلاعات در سراسر جهان بررسی شود. یکی از بزرگترین مشکلات، این است که بخش بزرگی از این سازمان ها به ویژه متخصصان به ویژه متخصصان متخصص می اندیشند. آنها به افرادی نیاز دارند که واقعا آجیل و پیچ و مهره ها را بسوزانند و بعد از آن مراحل، دستگاه ها و سرزمین ها را انتخاب کنید تا تمرین کنید تا لبه های دیگران را بدست آورید. یکی دیگر از آزمون ها، درک درستی از دلایل روش که توسط آنها در مورد عوامل تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. درک آنچه مشتری نیاز دارد و علاوه بر این، چرا او به آن نیاز دارد، به همان اندازه محاسباتی است که مورد استفاده قرار می گیرد. این کمک کنندگان در برداشتن دیدگاه جایگزین به کار و درک بهتر و در نتیجه ارتقاء عملکرد. به همین ترتیب یک آزمون که به طور مرتب با آن مواجه است این است که واقعا ایده های تخصصی را به گروه های غیر تخصصی از تماشاچیان افشا کند. انگیزه مشتری برای دیدن هر یك از پیچیدگی های كاملا كاملا مورد توجه است. یک محقق اطلاعات باید در چنین مسیری در کنار این خطوط قرار دهد تا به این ترتیب، دو طرف به درجه ای که برای همه مفید باشد، قابل قبول است.



امتیاز :

برچسب ها : فرصت های شغلی , فرصت کسب و کار , استفاده از علوم و داده ها ,
علم اطلاعات: سرزمینی کامل از فرصت ها نوشته شده در چهارشنبه 03 بهمن 1397 ساعت 8:53
توسط : Admin

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به jimy می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .