جستجوگر پیشرفته






موضوع : روابط اجتماعی , کسب و کار ,

آیا شما خسته از

اکثر تکرارهای فروش به آیتم یا اداره خود بستگی دارند تا چشم انداز خود را با استفاده از نکات برجسته و مزایایی که آنها را به خرید تبدیل می کند، منتقل کند. این به طور منظم نشان می دهد که فرد مشاوره بی پایان و مشاوره رایگان و بارهای زمان و اعمال را با انتظارات از آن روی حیله و تزویر "بله"، زمانی که حقیقت گفته می شود، بیشتر در اختیار آنها قرار می دهد، "اجازه دهید فکر کنم" یا "ما به شما حمله می کند "یا دیگر واکنش های ناخواسته و احتمالا هرگز اتفاق نمی افتد.

 

در نظر بگیرید که در اینجا چه خبر است به دنبال این روش معمول، فروش نماینده فروش انرژی بیش از حد در فرصت را به دست می آورد و نتایجی را که فرد می خواهد به دست نمی آورد. این قطعا می تواند ناخوشایند و الهام را کاهش دهد.

 

مهارت شما مهم است و باید امن شود. مشاوره رایگان فقط این را برای شما تقویت می کند، زیرا بدون نوآوری نوآورانه محافظت می کنید که از مهمترین منابع شماست. این روش متداول انتقال به اشتراک گذاری آیتم ها یا منافع دولت و مزایا فقط حفظ شرایط موجود و یک بار در حالی که شما را به معامله است. همانطور که ممکن است، هر کجا که میروم، کشف بازاریابی فروش را به طور آشکار نوآوری مجوزی ارزشمند خود را دور می کنم. چرا؟ از آنجاییکه این ایده مبهم در مورد روش دیگری برای حرکت از استفاده از متدولوژی های معمول وجود ندارد.

 

این شمایید؟ آیا شما بدون مشاوره رایگان پایان می دهید فقط برای واکنش مبهم و محتاطانه از چشم انداز شما. فرض کنید این مورد است، شما چه می توانید برای تغییر این نتایج انجام دهید؟

 

بالاتر از همه، شما نیاز به تایید وظیفه در مورد دادن به آن فرصتی برای رخ می دهد. من متوجه شدم که شما در این خطوط حرکت کردید، اما هیچکس جز شما نمیتوانید رفتار خود را تغییر دهید. این سرزنش نیست، آنها آنچه را که برای کسب و کارشان در نظر دارند، انجام می دهند. بنابراین به شما وابسته است تا نشانه هایی از پیشرفت را به پیش ببرید.

 

در این شانس که واقعیت ها تایید می کنند که شما واقعا مسئول هستید و شما کنترل خود را از نتایج خود، چگونه می تواند شما را به نماینده فروش پیشرو قدرتمند تبدیل شده است؟ شما چه پیشنهادی برای ارائه مشاوره خسته کننده و رایگان در گذشته و در مقدمه شما (خیلی زود) دارید؟ چگونه می توانید از گفتگوهایی که با آنها پایان می یابد دور شوید، "اجازه بدهید من آن را بفهمم"؟

 

در اینجا پاسخ کوتاهی است: اول باید حرکت کنید و بعدا دستور دهید.

 

حقیقت بیرون است هیچ مشاوره رایگان وجود ندارد چشم انداز شما باید از قبل خریداری شود تا از اعتماد شما اطمینان حاصل شود. این یکی از پیشرفت های زیادی است که می توانم شما را در سیستم فروش Sandler نشان دهم. من در حال حاضر شما را در مورد این موضوع آگاه می کنم، زیرا در اکثر فروش های تبلیغاتی، این تفکر لمس کردن عادت به آن شده است - این بدان معنی است که خارج از حد معمول آشنایی خود قرار دارد.

 

با وجود این که ممکن است بینش شما به یک چشم انداز توزیع نشود، احتمالا شما را تا حدودی ناخوشایند می کند. همانطور که ممکن است استراحت کنید، فرآیند فروش Sandler به شما روش های جدیدی را نشان می دهد و به شما کمک می کند حرکت خود را تغییر دهید و نتایج مهمتری را به دست آورید. در ابتدا ممکن است احساس ناخوشایندی داشته باشید، اما هیچ تغییری بدون هیچ گونه ناراحتی رخ می دهد. همانطور که ممکن است، رسیدن به اهداف کسب و کار شما و گذشته، درد و رنج شما را تسهیل خواهد کرد!

 

در این فرصت که شما استانداردها را در این مورد اعمال میکنید، جوایز شما باور نکردنی خواهد بود - هر دو ماهرانه و توسط و. شما خواهید دید که بیشتر حرکت می کند و همه موثرتر حرکت می کند! تمرکز بر گرفتن، استفاده و استفاده از متدولوژي موجود در سيستم Sandler را تمرکز کنيد و در تمام بخشهاي تخصص و زندگي فردي شما مزايايي به دست خواهيد آورد. در حالیکه این پیشرفت ها در ابتدا، همانطور که قبلا ذکر شد، احتمالا ناخوشایند خواهد بود، هیچ تغییری در تغییر و بدون تغییر بدون تغییر وجود دارد. همانطور که ممکن است، من به شما تضمین می کنم - با وجود تمام مشکلات، تغییر توجیه خواهد شد!

 

نیاز به آشنایی با سیستم فروش Sandler؟ نگاهی به کارگاه های ما و آینده و موافقت برای پذیرفتن آن بدون هیچ هزینه ای برای شما. در اینجا یک ارتباط با تقویم رویدادهای ما وجود دارد که در آن میتوانید یک کارگاه آموزشی را در شهر و منطقه ای که برای شما مفید است کشف کنید.



امتیاز :

برچسب ها : آیا شما خسته از "ما فکر می کنیم بیش از آن"؟ , صید جگر خسته , پروفایل خسته شدن از دنیا , آهنگ معین خسته شده از بس با غریبه , نساجی امید شهر خسته , پیش فروش سکه , پیش فروش سکه بانک ملی , قیمت خرید و فروش طلا امروز , قیمت پیش فروش سکه ,
آیا شما خسته از نوشته شده در جمعه 05 بهمن 1397 ساعت 9:45
توسط : Admin

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به jimy می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .