جستجوگر پیشرفته






موضوع : روابط اجتماعی , کسب و کار ,

هشت گام برای اطمینان

هشت مرحله برای متقاعد کردن

 

یکی از سخت ترین وظایف برای سخنران، مقدمه ای قدرتمند است - جایی که شما نیاز دارید که جمعیت را با استدلال خود تغییر دهید یا به نحوی که شما در جستجوی آن هستید. هر مقدمه ای را می توان با دنبال کردن این هشت مرحله به دست آورد.

 

1. اعتبار خود را تنظیم کنید

 

افراد با دقت بیش از اندازه با داده ها کار می کنند و به شدت تلاش می کنند تا آنها را تحریک کند. در این راستا، شما باید انگیزه ای برای تمرکز بر روی آنها داشته باشید. این ممکن است درگیری شما با خودتان باشد، به دنبال آن هستید که متخصصان را از آن یاد می گیرید یا راه اندازی می کنید.

 

2. آگاهی خود را نشان دهید

 

همانطور که صدا در یک موضوع خاص است، شما نیز باید برای نشان دادن درک خود از شرایط امروز.

 

راه اندازی این دو اول باید در یک جمله ممکن باشد. به عنوان مثال، "طی سالهای اخیر من شاهد پیشرفتهای زیادی در این زمینه بوده ام و هرگز چنین درخواست هایی را در زمان خودم دیده ام."

 

3. مشکل را نشان دهید

 

آنچه را که به این مسئله اعتماد دارید مشخص کنید. آن را برای جمع آوری افراد با تصاویر واقع گرایانه از شرایط خطرناک به کار ببرید. این نمایشها را با شروع عبارات مانند «این به شما توسط ...» یا «آنچه که برای شما دلالت دارد ...» تأیید دارد. افراد با احتیاط زیاد در معرض دید عموم قرار می گیرند. شما باید نیروی انگیزشی را که به اندازه کافی قادر به حرکت آنها در گذشته است، ایجاد کنید. مسئله ممکن است خیلی خوب باشد که آنها می توانند درب باز را که می دانید در اختیار شما قرار دهند.

 

4. راه حل را روشن کنید

 

در حالی که شما باید به شدت واقعی و مناسب در مورد مسائل؛ شما نباید آنها را ببوسید. به سرعت پاسخ خود را به تصویر بکشید.

 

5. هزینه را مشخص کنید

 

هزینه قابل توجهی وجود دارد. ممکن است پول مربوط باشد، یک وظیفه زمانی، حتی تنها تفاوت در ذهنیت. در مورد این هزینه ها به سادگی و معقولانه عمل کنید تا بتوانید کنترل آن را ببینید. محل آن را در متن با همبستگی یا خرابی قرار دهید. به عنوان مثال، "این به شما هزینه دقیق هزینه اسپرس صبحانه خود را نمی دهد" و یا "فقط یک لحظه روزانه، این همه من درخواست می کنم."

 

6. مزایا را نشان دهید

 

همانطور که شما با تصویر برداری از این موضوع واقعی بودید، همانطور که واقع بینانه هستید، زمانی که مزایایی را که در آینده ایده آل خود می بینید، می بینید. عکس های روشن و دقیق را در مغز جمع آوری افراد قرار دهید. به عنوان دکتر نول تیکی (استاد مدیریت، دانشگاه میشیگان) می گوید: "ایده آل ترین روش برای الهام بخشیدن به مردم در سرزمین ناشناخته،

 

این قلمرو شناخته شده و جذاب است و ابتدا آنها را در انگیزه های خلاقانه خود گرفته است. "

 

7. مرحله اول را بدهید

 

هنگامی که شما آنها را در مورد نیاز خود به عمل متقاعد کرده اید، باید آنها را هدایت کنید. گام اولیه این روش را ساده کنید، و اگر تصور کنید، چیزی که اکنون می توانید انجام دهید. شما باید انگیزه آنها را برای رفتن به همان سرعتی که می توان انتظار داشت در شرایط - در حالی که آنها هنوز تحت تاثیر قرار مقدمه خود را و قبل از آنها توسط چیزی متفاوت است.

 

8. تکمیل یادداشت تشویق

 

پایان مهم ترین بخش است، بنابراین شما باید در یک سطح بالا باشید. شما این کار را با در نظر گرفتن این که همه ی گروهی از تماشاچیان از طریق معرفی شما متقاعد شده اند، نشان می دهد و به آنها نشان می دهد که چگونه زندگی باور نکردنی از زمانی اتفاق می افتد که قطعا به جلو بروید.

 

این بدان معناست - زمانی که همه با هم دنبال می شوند، از استانداردهای نشان داده شده برای نشان دادن واضح ترین فرصت با توجه به تاثیر گذاری بر گروهی از مردم استفاده کنند. آنها باید به وسیله معاینه قانونی قبلا به رسمیت شناختن جامع و مهم پیشین برای این گروه از تماشاگران تقویت شوند

 

کوین سخنران رسمی انجام شده، پیشگام کارگاه، تسهیل کننده و MC است.

 

او در جلسات و دوره های آموزشی در استرالیا، نیوزیلند و آسیا با تخصص خاصی در معاملات، توانایی های معامله، طنز در کسب و کار و توانایی های ارتباطی صحبت می کند. مشتریان او شامل انجمن های جهانی، SME ها، مقامات دولتی، افراد شرکت کننده های حقوقی و رقبا المپیک هستند.

 

او تا کنون 11 کتاب در رابطه با توانایی های ارتباطی و سرگرمی در کسب و کار همکاری کرده است. مقالات او به طور روزانه در روزنامه ها در استرالیا و آسیا به طور روزمره چاپ می شوند.

Related image

کوین حرفه ای سخنرانی معتبر (CSP) است که بیشترین جنبه قابل تصور در گفتگو با متخصص است و فقط یک بار در جهان شناخته شده است. او یک رئیس جمهور پیشین ملی سخنگویان حرفه ای استرالیا است. او در سالن مشاهیر استرالیایی به نام "اسطوره" استرالیا معرفی شده است.



امتیاز :

برچسب ها : هشت گام برای اطمینان , اطمینان , اطمینان قلب , اطمینان فرد مشتری , کسب و کار و اطمینان ,
هشت گام برای اطمینان نوشته شده در پنجشنبه 04 بهمن 1397 ساعت 11:24
توسط : Admin

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به jimy می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .