جستجوگر پیشرفته






موضوع : روابط اجتماعی , تجارت ,

برای غرفه داران، تولید منجر به یک غرفه عمومی نمایشگاه، یک تعهد پیچیده است. به سادگی ایجاد یک گوشه برای ایجاد جوهر خود را در گروه احساس کافی نیست. شما باید عوامل مختلفی، مثلا همکاری، اهداف و انگیزه ها را در نظر بگیرید. در صورتی که صفحه نمایش شما در حال حاضر فلاپی بود، این بدبختی شما نبود. بعضی از معایب، به عنوان مثال، فقدان هماهنگی، همکاری و تعالی تخصصی، ممکن است دلیل باشد.

 

در اینجا یک بار بیش از دلایل است که یک نمایشگاه نمایشگاه کوتاه در ارائه ارائه شده است.

 

عدم برنامه ریزی

 

یک نمایشگاه عمومی نیازمند آمادگی بسیار بزرگی است و بدون آن ناامیدی عملا مطمئن است. شما باید قبل از تاریخ هامبورگ به جای مناسبت بروید. این مهم است که از نیازهای ضروری برای غرفه نمایشگاه عمومی پربار استفاده کنید. شما همچنین باید تضمین کنید که شما و گروهتان به اندازه کافی استراحت کنید تا قبل از اینکه سرمربی جدید در روز نشان دادن به نظر برسد.

 

اهداف ناسازگار

 

یک نمایشگاه عمومی بدون اهداف یکسان است و به هیچ وجه از تخیل استفاده نمی شود. در صورتی که شما در مورد فرآیند فکر در پشت غرفه خود فکری نداشته باشید، چگونه می توانید نتیجه ایده آل را پیش بینی کنید؟ با یک هدف غیرقابل اطمینان از این دلیلی، شما ظرفیت تولید منافع را از آن خواهید داشت و نه هویوار.

 

غفلت از گروه

 

در صورتی که گروه شما بی احتیاطی در گوشه نمایشگاه عمومی باشد، در کف زمین موثر نخواهید بود. گروه شما باید مشتاق، ذهن و هوشمند باشد تا منجر به نشان دادن شود. گروهی از تماشاچیان در غرفه شما باید به طور موثر برای بهترین نتایج در نظر گرفته شوند.

 

گم شدن پرسشهای باز

 

شایان ذکر است که شما یا کارکنان خود را نپرسیدید که از پرسشهای بازبینی شده بپرسید، بدون شک کوتاه می آید. نگران نباشید، در مورد سازمان خود بدون مشارکت در مشتریان بالقوه، هیچی نیست. این بر مشتری تاثیر می گذارد که فتنه را از دست می دهد و گوشه را ترک می کند. یک تحقیق باز از قبیل: "چگونه می توانم در مورد آیتم های ما؟" یک روش مناسب برای شروع بحث است.

 

عدم حضور انگیزه ها

 

شرکت کنندگان پیش بینی می کنند که جذابیت ها را غیر از جداول پذیرفته باشند. فقط داشتن آگهی ها، آگهی ها و جزوات در مورد سازمان و آیتم ها برای فریب دادن آنها کافی نیست. انگیزه ها، به عنوان مثال، کوپن های تخفیف، خرید و یا کار جلسه رایگان در این دیدگاه باور نکردنی است.

 

دست نزن

 

در این شانس که شما احساس می کنید که فعالیت خود را با نمایشگاه بسته است، شما به شدت مخلوط می شوید. هدف اصلی شما این است که منافع را به مناسبت انتخاب کنید تا منجر به مشتری شود، که بعد از پایان نمایش، باید انجام شود. با برقراری تماس تلفنی یا ارسال جزوه، با آنها تماس بگیرید.

 

انتخاب نمایشگاه غلط عمومی

 

انتخاب اشتباه از نمایشگاه های عمومی می تواند به افت قابل توجهی در ROI برسد. به عنوان مثال، در این شانس که سازمان شما محصولات الکترونیک را مدیریت می کند، مناسبت توسعه دهندگان را مهم می داند. در عوض انتخاب الکترونیکی یا دستگاه خانگی برای نتایج بهتر به نظر می رسد.

 

تمرکز بر روی پیشرفت نیست

 

عدم پیشرفت سازمان یا اقلام شما به نتایج ایده آل شما نمی رسد. شما باید برای رسیدن به تصدیق در گروه، به خوبی پیش بروید. استانداردهای ارائه شده و روش های مختلف پیشرفت باید به اندازه کافی روشن و قابل توجه برای کشف مشتریان بالقوه باشد.

 

بدون اختراع

 

هرکدام از نمایشگاه های عمومی نمایشگاه نور و خسته کننده هرگز در مهمانان نخواهند بود، صرف نظر از اینکه کارکنان شما چگونه آموزش می دهند. به عنوان مثال، با اقدامات نوآورانه مناسب، شعارهای عفونی، معرفی قانونی اقلام و جذابیت های جذاب که می توانید بر مهمان تاثیر بگذارید.

 

ناتوانی برای مقابله با جمع آوری مردم

 

در این شانس که تعدادی از مشتریان بیش از حد در غرفه شما قرار می گیرند و گروه شما نمی تواند انطباق پیدا کند، در آن لحظه مناسبت شما یک ضربه نخواهد بود. شما باید ظرفیتی برای مقابله با تعداد مشتریانی که می توانید بدون خرابی مجاز باشند، داشته باشید. در صورتی که شما خیلی مرتب باشید، هیچ چیزی نمیتواند مانع حضور شما در نمایشگاه عمومی پربار شود.

 

به خاطر داشته باشید اهداف فوق ثبت شده در پشت ناامیدی از یک گوشه نمایشگاه و تلاش برای انجام خطاهای مشابه نیست. هر یک از اصول اولیه مورد نیاز برای ارائه قبل از آن را دریافت کنید و آنها را برای تضمین یک مناسبت مفید نگه دارید. بهترین ها!



امتیاز :

برچسب ها : 10 دلیل برای نمایش تجارت غرفه , تجارت غرفه عمان , تجارت2019 ,
10 دلیل برای نمایش تجارت غرفه نوشته شده در پنجشنبه 04 بهمن 1397 ساعت 9:52
توسط : Admin

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به jimy می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .